اخبار محرمانه

آخرين مطالب

اختتامیه‌ جشنواره‌ ملی "زنان و حیات اجتماعی در قرن 15" به ابتکار جزیره‌ کیش/ عبدالملکی: درخشان‌ترین حضور اجتماعی زنان ایرانی متعلق به دوران انقلاب اسلامی است منطقه آزاد کیش

اختتامیه‌ جشنواره‌ ملی "زنان و حیات اجتماعی در قرن 15" به ابتکار جزیره‌ کیش/ عبدالملکی: درخشان‌ترین حضور اجتماعی زنان ایرانی متعلق به دوران انقلاب اسلامی است
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن 15، با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری، هیأت داوران و اعضای کمیته علمی و برگزیدگان جشنواره در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الله عبدالملکی در این جشنواره که با هدف هم‌اندیشی اساتید و فرهیختگان در خصوص بازشناسی و چگونگی ارتقاء نقش بانوان در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، بهداشتی و مدیریتی و بررسی راهکارهای توانمندسازی و افزایش مشارکت زنان در این عرصه برگزار شده بود با بیان اینکه در تمامی تمدن‌ها زنان نقش آفرین و تاثیرگذار بوده‌اند گفت: درخشان‌ترین و قوی‌ترین حضور زنان در اجتماع، در عصر جدید و انقلاب اسلامی رقم خورده است.
عبدالملکی با بیان اینکه زنان می‌توانند در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور حضور پررنگ و تاثیرگذاری داشته باشند، افزود: با توجه به سند چشم انداز ایران در افق 1404 و تاکید بر ایرانی توسعه یافته بر مبنای اصول اخلاقی، ارزش‌های اسلامی، ملی و عدالت اجتماعی و ضرورت حضور و مشارکت زنان و مردان در کنار یکدیگر در همه زمینه‌ها برای تحقق توسعه پایدار و همه‌جانبه کشور، این زنان هستند که می‌توانند با حضور در عرصه‌های سیاسی امیدآفرینی کنند.
رحیم سرهنگی هم در این مراسم گفت: این رویداد با همکاری اداره امور زنان معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری جهاد دانشگاهی الزهرا(س) در سطح خوبی برگزار شد.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این منطقه در همه حال دغدغه توجه به حجاب و مشارکت زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را داشته است و برگزاری این گونه رویدادها ضامن جامعه‌ای سلامت است.
سیدعلیرضا فاطمیان پور هم در این مراسم از کیش به عنوان "بهشت خانواده‌ها" نام برد و گفت: این رویداد ملی از مناظر مختلف بررسی شده، و طبق مقالات ارسال شده مبحث زنان برای رسیدن به تمدن نوین ایرانی و اسلامی قابل بحث است.معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اگر بتوانیم موضوعات اجتماعی را در کالبد انقلاب اسلامی با نگاه فرهنگی و الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) بررسی کنیم، شاهد توسعه‌ای خواهیم بود که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: در حوزه زنان هر چقدر مسیر برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه هموارتر باشد، برای استفاده در حرکت توسعه‌ای اقتصادی و اجتماعی موثرتر خواهد بود و ما تاثیرگذار جدی در حوزه قوانین نوین ایرانی و اسلامی خواهیم بود.
عالمه خسروی نیز که در این نشست حضور داشت گفت: زنان محوریت دو رکن مهم یعنی خانواده و اجتماع را به عهده دارند و برگزاری رویدادهایی که به تبیین نقش مشارکت اجتماعی زنان با حفظ ارزش‌های ذاتی و اخلاقی آنها می‌پردازد و برای ارتقای این نقش راهکارهایی ارائه می‌کند، بی شک دستاوردهای بی‌نظیری برای پیشرفت جامعه و کشور در پی‌خواهد داشت.
خسروی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص اهمیت و جایگاه زنان در جامعه افزود: ایـن مسـئله کـه زن بـه سـمت معرفـت، علـم، مطالعـه، آگاهـی، کسـب معلومـات و معـارف حرکـت کنـد، بایـد میـان خـود بانـوان جـدی گرفتـه شـود و بـه آن اهمیـت داده شـود و این جشنواره قطعا فرصتی بود برای تبیین چیستی و چگونگی حضور زنان و روایــت ایشــان در ســاحت‌های گوناگــون کــه متناســب بــا امکانــات موجــود ســامان داده شــد.
دبیر اجرایی جشنواره و رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امید داریم همچون هدایت و حمایت ارزشمند رهبر معظم انقلاب از زنان با ارائه الگوی سوم در ایران اسلامی، برگزاری جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن 15 نیز گامی موثر در مسیر بالندگی زنان غیور و شریف کشورمان باشد و از این جشنواره بتوانیم در شناسایی نظام مسائل حوزه زنان و خانواده که مبنای سیاستگذاری و اقدامات عملیاتی تأثیرگذار در این حوزه است، گام‌های استوارتری برداریم.
گفتنی است، در این مراسم که با حضورمعاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشاور وزیر اقتصاد در امور بانوان، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان و اعضای محترم شورای سیاست گذاری و هیأت داوران و اعضای کمیته علمی و برگزیدگان برگزار شد، از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی زنان و حیات اجتماعی در قرن 15، با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1208010/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ادای احترام خاص نوید محمدزاده به بازیگر پیشکسوت

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403

چشم دلار بازار به مصوبه جدید 28500

وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است

چهره‌ها/ تصویر یادگاری مهران غفوریان جلوی لامبورگینی چند میلیاردی!

نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم

سردار حاجی زاده: سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل، «اراده مردم» بود

تلخ‌ترین غذاها در آمار تورم

چهره‌ها/ تیپ جذاب بازیگر فاصله‌ها و همسرش در بلژیک

مروری بر کارنامه پربار زنده‌یاد آتیلا پسیانی به بهانه سالروز تولدش

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

نشست سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مجموعه حراست

پارچه دیواری برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند

ائتلاف‌سازی عربی؛ یک سیاست غربی

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد

ارزآوری 6.2 میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال 1402

سخنگوی سازمان ملل: امیدواریم توافق آتش بس در غزه ایجاد شود

حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن

تحلیل ها از چشم انداز سرمایه گذاری در بورس

پدافند هوایی ارتش: امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است

پیش‌ بینی قیمت دلار 11 اردیبهشت 1403

گزارش اختصاصی به افق فلسطین از غزه

من شوهر نصفه و نیمه نمی خوام

نقشه فریبکارانه برای انتقام دختر جوان

14 لباس شیک و مجلسی زیباترین زن کره‌ای

پیش بینی بورس سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

امیردریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم

شهادت 34 فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه

نظر اندیشمند روس‌تبار درباره آرمان نادر طالب زاده و موجودیت اسرائیل

تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس

استاد روابط بین‌الملل: عده‌ای از شبهه روشنفکران در ایران آمریکا را بهشت دنیا تلقی می‌کنند

مرضیه حدیدچی روی تفکرات سنتی درباره زنان خط بطلان‏ کشید

چرا تورم در سال 1402 کاهش پیدا نکرد؟

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

ارسطو بچه‌کُش!

روبرو شدن پدر سعید با بیتا

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس در کنار برج آزادی

روایت سعید قاسمی از نحوه درگذشت نادر طالب‌زاده

پاپ و موسولینی؛ اتحاد نامقدس مخفی کلیسای کاتولیک با فاشیسم

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه؟ توقف در بدیهیات

چهره ها/ واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی عکس دخترش

رابطه عاشقانه‌ای که با 20 ضربه چاقو به خون کشیده شد

خط خوردن دختران بزرگسال از مسابقات آسیایی

استعفا، تغییر شغل و ترک کار پرستاران

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات: برای صادرات به 3 کشور شرایط ویژه‌ای در نظر گرفتیم

عربستان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

تو چه سنی باید آموزش اعداد به بچه ها رو شروع کنید؟

اینستاگرامی‌ها ماندند و پس گرفتند

سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد

شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی